2010-09-21
 21:41:58

Hur gör man?

När man inte räcker till?
När man inte kan vara där som man vill för sina barn?
När man inte kan trösta, krama och gosa tills allt är bra!?

Hur gör man då?

Vet inte vad som utlöste det men Liam vart otröstlig nu på kvällen! Han grät och grät...
Tårarna rann och han visste knappt själv varför han grät!
Jag ville inge hellre än bara sitta och hålla honom, pussa honom och berätta hur mycket jag älskar honom!
Men tyvärr hann jag bara göra det en kort stund för sen vaknade Ella och ville ha mat och då bröt han ihop igen... Åh va drygt det är när man inte räcker till!

Allt slutade med att han gick och la sig (frivilligt) när klockan va 18,45
Då va han heeeelt färdig min kille!

Hoppas han är piggare imorron...avskyr att se mina barn sjuka!
Speciellt när de bara gråter och man inte kan göra annat än att maktlöst se på...


Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Usch ja det är så jobbigt när dom är sjuka :( Hoppas han kryar på sig snabbt!



PUBLICERAT: 2010-09-22, 13:50:42 | URL: http://feurdas.blogg.se/
Arnemaria

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work



PUBLICERAT: 2011-08-22, 11:12:53 | URL: http://arnemaria.blogyears.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: