2010-09-01
 18:26:54

Kan man byta!?

Skulle kunna ge vad soom helst för att byta med min älskade son nu...
Trodde hans hosta/krupp gett sig igår. Att allt va på väg åt rätt håll...men redan imorse så hostade han mer än igår. men han va pigg och ville till dagis.
När jag hämtade honom så hostade han och lät så där hes igen, väste när han andades!
Suck, mammas lilla kryp!

Så imorron får han vara hemma med mig och Daniel!
(Yes, my man kommer hem redan ikväll!! Sååå himla skönt!!)
Kanske ska passa på och ta en tur till maxi och shoppa fodrade galonset och stövlar åt barnen!
Står ju inte på förrän regn och rusk är här!
Kan ju för en gångs skull försöka vara lite förberedd! ;)



Ja, shit...1 september redan! Nästan så man längtar lite till jul!
Hihi, gillar den högtiden mer och mer nu förtiden....inte självca vintern utan själva julemyset!
Alla träffas, barnen är spända, ljusen brinner, maten är underbar, tomten kommer, allt är magiskt...
Nej, de är en mysig tid!

Sen får de gärna bli vår efter nån vecka....:)



Angelica älskar våren med alla fina vitsippor och fågelkvitter!
Just den tiden mellan vinterns bitande kyla, blöta kläder, snoriga näsor och sommarens alla jäkla mygg och getingar kommer....och alla vidriga fästingar!
Just där emellan....där är den underbara våren då allt bara känns underbart!


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Spännande!! Nej, därför blev jag så chockad sist när jag var hos bm. Det är väl mer vanligt att dom inte fixerar sig när man fött förut. Därför fick jag en liiiiten förhoppning om att han ville ut lite tidigare:P



Mysigt med jul!Allt julpyssel, läääängar!



PUBLICERAT: 2010-09-01, 19:12:27 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: