2010-09-19
 07:20:21

The end...

Jahapp, då blev det söndag igen då!
Klockan är nu o7,o5 och jag och Liam kollar på "monster VS aliens" i gästrummet och Maja glor på barnprogram i vardagsrummet! Daniel och Ella sussar fortfarande i sovrummet!
Livet är väl underbart!?

Förutom att det är söndag igen...och söndagar innebär att Daniel måste åka och jobba! Och det innebär att jag blir själv igen...och det tycker jag suger! *suck*
Men nu är de ju MAX 13 veckor kvar för de att jobba! (tror de kan vara ännu mindre...kanske bara 10 veckor om vi har tur) Fan så skönt! Mys hela vintern! :)
Det gillas massor!

På tisdag är det två veckor sen Ella kom till oss! Fattar ni?! TVÅ VECKOR! Fan va tiden går!
Va till bvc i torsdags och då vägde hon 3860 gram och var 53 lång (!!!!) Så antingen har hon vuxit 3 cm på nio dagar eller så har de mätt fel på BB.
Fast Liam växte 3 cm på sju dagar så det kan ju stämma....fast det verkar ju väldigt mysko! :)
Men så länge min lilla tjej växer och mår bra så är jag nöjd!
Tur man inte köpte så mycket 50 kläder då....för det dröjer ju inte förrän 56 kläderna sitter som de borde. Hennes body hon hade från BB satt mycket bättre igår när hon hade den och den är de 56 på :)

Aja nog snackat om det...
Nu ska jag fixa lite söndagsfrukost åt min lilla familj! Sen får vi se va dagen har att erbjuda!

VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG?!


bild:google


Annie

Jag som tyckte hon var så liten! Men hon är ju frisk iaf :) Typiskt danne och sova sent ? ;) ligger väl lite i släkten haha!

Jag ska snart bege mig mot jobbet... Inte rolig nu på morgonen, men när lönen kommer på kontot då blir det bara bättre! :D


Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

javisst går det fort!!jag ska till läkaren strax, mjölkstockning. Fick feber igår och han tar inte det ena bröstet gärna. Inte kommer det något när man pumpar heller, ajjj



PUBLICERAT: 2010-09-19, 07:59:22 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: