2011-06-16
 09:08:26

Grötskalle!?

Min hjärna är inte som den borde nuför tiden!
Tror den har fått en släng av semester/"gamlaresteravgraviditets"-hjärnan!

Igår glömde jag helt bort att vi skulle träffa Johanna med barnen, som tur va hade hon oxå glömt det! hehe
Sen imorse så skulle jag plocka ram en mysig frukost....öppnar kylen....VART har den goda frukosten tagit vägen!?!?

Där inne låg en döende kaviartub (hade en ny tub såg jag sen) , en torr ostkant (hade en ny som tur va där oxå!), en marmeladburk som sjungit på sista versen, en skvätt mjölk och en ännu mindre skvätt juice!
Och hör och häpna NOLL lätta!!! Jo förpackningen stod där så fint och lurade ögat men ingenting i det!!

Fan då, va ju ner och handlade i måndags! Haha vilken koll man har!


Josefine

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)



PUBLICERAT: 2011-07-13, 00:40:17 | URL: http://djurförsäkring.net

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: