2011-03-31
 09:57:17

Dagarna går...

Märkligt att tiden kan stå stilla men ändå flyger den förbi!
Får ingenting gjort här hemma, tvätten väntar, så även dammsugaren....
Mina underbara barn klagar inte, de bara är, de gör sin mamma glad! Helt otroligt va de hjälper mig (och andra) utan att veta om det!
Vill oxå vara sån....kunna leva i nuet! skulle underlätta en hel del just nu kännere jag...

- - - - - - - - - - - - - -

Min Liam är sjuk igen....fick krupphosta natten till tisdag! :(
Igår hade han även lite feber! Prinsen då...

På bättringvägen idag men inte helt hundra! Ogillar verkligen att mina barn mår dåligt!
Vill ha friska barn så vi kan vara ute och njuta av den kommande våren!!
Längtar....


vårbild från google :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: