2011-05-10
 20:43:34

Dejting i solen!

Idag hade vi dragit ihop en dejt i solen med ett gäng föräldrar och barn!
Supermysigt!

Vi slängde ut lite filtar och fikade, barnen lekte och vi bara mös!
Det gör jag mer än gärna till en tradition! Va så himla kul och se alla barnen som lekta och hade skoj!

Vi avslutade med att gå hem till oss och grilla korv!
Sen kan jag lova att både ungar och mammor va trötta! :) Men de va det värt!
Gillar verkligen att jag skaffat mig så fina nya vänner och även att jag "fått tillbaka" mina gamla fina vänner!

Kan ju inte vara annat än glad just nu!

TACK!!!


Linda

Väldigt mysigt med picknick å barnen leker bra ihop. Men Maja måste tycka w är dryg för han vill ju leka med dem hela tiden. Elin kommer förbi i morgon. Vill ni är de bara å dyka upp vi är ändå ute i fina vädret:)



PUBLICERAT: 2011-05-10, 21:37:56 | URL: http://ljeriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: