2010-08-19
 08:48:25

Åh det gör oooont!!!

Fan fan fan att lämna sitt barn på dagis när han bara gråter och vill inte släppa taget!
Paniken börjar redan i bilen ner..."nee dadis" säger han...och ändå skjutsar man dit honom!
Ska det verkligen vara så? Är det för hans bästa eller mitt bästa?
Vet ju att han behöver stimulansen jag inte kan ge honom, men är det verkligen rätt av mig att släpa honom till ett ställe som han verkligen inte vill vara på nu?

Fan, skulle jag bara orka så skulle jag vilja ha honom hemma!
Men jag orkar inte vara den där roliga, lekfulla mamman....har så ont och är så trött! Känner ju att de här timmarna ger mig mer ork till att vara en trevligare mamma åt de efter skola och dagis...
Är det värt det? Just nu känns de inte som det!
Va sååå nära på att ta hem honom imorse! Vill inte se min kille vara så förtvivlad...

Shit...hur sjutton kommer de bli när bebisen kommer sen då?
Måtte det värsta lagt sig då...vet inte hur jag ska göra annars!
Överväger starkt att ha honom hemma just nu...fan va svårt de ska va!



Måtte detta gå över snart för mitt mamma hjärta orkar inte mycket mer....♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: