2010-08-31
 10:00:52

*host, snörvel och åter host*

Fit for fight?
Nja...inte riktigt...:)

Kan ju börja med att meddela att jag va ner med Liam igår och som jag förstod så va det ju svårt att avgöra om de va krupp eftersom vi va där 12 timmar efter att han va som värst!
Men doktorn tyckte ändå att allt pekade mot krupp...så han fick lite hostmedicin och sen fick vi åka hem!

Så innan läggningen fick han en hutt och natten blev mycket mycket bättre!
Han harklade och lät lite innan jag gick och la mig så jag bar in honom till mig, kändes lite tryggare att ha honom precis intill mig!
Så när klockan va 2o,3o låg vi nerbäddade i sängen....så himla skönt!
Jag kunde ju såklart inte somna på en gång, fastän jag va så trött att allt snurrade i skallen på mig, så jag låg och kollade på min prins säkert i 2o minuter!
Hade velat ha Maja där inne oxå....och bara ligga och titta på mina fina barn, men jag kände att de skulle inte vara helt schysst mot henne att kånka in henne i min säng bara för att jag vill ligga och glo en stund! Hi hi!



Fast ni som är föräldrar vet väl vad jag snackar om!?
Kan sitta och titta på mina barn i timtals...stoltheten bara växer! ♥
Längtar satan tills våran trio är komplett!

Verkar segt på den fronten...inga känningar utöver de "vanliga", det ilar lite där, trycker lite här och värker lite varsomhelst....precis som de gjort den senaste tiden!:)

Augusti
23 - Anna Roos, pojke, kl 09,14

25 - Elin H, flicka, kl 05,23
26 - Evve, pojke, kl 08,13
27 - Mari I, flicka, kl 15,35
     - Emelie Hedlund, pojke, kl 22,00
28 - Linda Brolin, flicka , kl 07,15
     - Frida - flicka, kl 09,55
     - Memme, ?? , kl 15,00
29 - Mamma, flicka, kl 04.38
31 - Elin J, flicka, kl 06,23


September

1 - Jens M, pojke, kl 20,35
2 - Elin Johansson, pojke, kl 04,30
3 - Katarina, pojke, kl 00,43
4 - Aniela, pojke, kl 07,18
5 - Hanna, pojke, kl 05,00
6 - Jasmina, pojke, kl 03,00
8 - Catha, ??, kl 09,40
9 - Katrin, pojke, kl 16,23


Emelie Hedlund

Nu vill vi ha babyboom!!! :D


Linda

W har oxå haft krupp. Lite läskigt. Han fick andas in nått på akademiska. Lät som han inte fick nå luft ibland... :( Men de blev bättre sen inget som är farligt.



PUBLICERAT: 2010-09-01, 09:59:28 | URL: http://ljeriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: