2010-04-05
 20:10:20

Älskade barn!!

Idag har vi haft en hemmadag som började riktigt seg och långsam!
Grått trist väder och hemsk snö som kom ner...

Men vi trotsade allt det tråkiga på eftermiddagen och åkte hem till mamma/mormor där vi käkade pizza, skottade bort älgbajs (och även lite snö) och badade lite innan vi åkte hem!

Och appropå bada så måste jag bara berätta om Liams nya upptäckt!!

Efter badet så satt barnen med bara handdukarna i soffan och kollade på bolibompa...helt plötsligt såg Liam extremt koncentrerad ut och då frågade jag;
- Vad är det Liam!?

- Boll!! sa han och såg överraskad ut.

- Boll!? sa jag och började undra.

- Mm boll! sa han igen
.

och det va då jag upptäckte att han hade handen under handduken. Jag drog bort den och såg då att han hade ju delvis rätt...
Han satt och höll i sin pung!!! *skrattar*
Han kände och klämde och visst hade han rätt i att han hade "boll" där men ändå...
Och fy va jag och mamma skrattade!!

- Men lilla du, det där är ingen boll det är din pung!! sa jag och skrattade.

- Boll! sa han envist...

Aja, får ta den där "pung vs. boll" frågan sen när han blivit lite större!!
Älskade unge!!



Bild för er som undrar redan nu!!



Bildkälla: google



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: