2010-04-15
 18:01:23

Då blidde det helg igen...

Fan va veckan har rusat förbi!
Underbart väder har man haft heeeela veckan, förutom idag då det mulnade på och nu regnar det!
Men det gör inte så mycket, hann vara ute och sopa gatan, plocka vitsippor och fixa lite innan det började droppa!



Ikväll kommer herren i huset hem!!
Det gillas!!
Är ju inte van att vara själv i veckorna än... Har ju iofs sällskapa med mamma och Ida hela veckan (förutom idag när mamma jobbar) men kvällarna blir ju väldigt tysta och ensamma!
Men om nån vecka är man van med det oxå...

Sen blir det ju sommar med bad och grillning och då hoppas jag på fullt hus mycket och ofta här!
Är på tok för sällskaps sjuk för att vara själv för mycket...:)

Nej nu kan jag inte låta mina blommor lida längre....lär väl kasta på de lite vatten innan jag slår mig ner framför bolibompa med barnen!


Madde

Håller med, sällskap är aldrig fel.. Jag tycker också om när det är folk hemma och hälsar på=)



Hoppas allt är bra med er!



PUBLICERAT: 2010-04-15, 18:15:35 | URL: http://madeleineolsson.blogg.se/
lillasyster ida

jadu, i sommar blir då du då inte själv ! för då är jag hemma HELA dagarna :D <3


Anonym

oj, blir du då* ska det naturligtvis stå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: