2010-04-07
 09:39:32

Idag är...

det en helt vanlig dag!
Japp, den blir nog som de flesta brukar se ut!
Slappa (iofs är man helt själv denna dag), göra ingenting, hämta barn, hem och stå i tills de är dax att sova!

Tänk att varje vinter så fastnar man i samma gamla "rutiner"...
Kul?!
Inte direkt men så fort de blir vår och sommar så brukar ju allt sånt släppa!

Längtar satans mycket till våren nu!
Har så mycket jag vill göra med mina barn då!
Åka till Sala lekpark med fika och leksällskap...
Packa picknic och gå ut i skogen och mysa...
Bada, bada, bada...
Åka till parken zoo...
Åka till Kolmården...
Åka på en kryssning...
Hälsa på så mycker vänner som möjligt...

Ja listan kan göras låååång!
Vill ni haka på eller komma med nå mer förslag så säg bara till så fixar vi det!:)
Har en känsla av att sommaren 2010 kommer bli kanon!!
Men just nu kan man inte göra annat än vänta och planera...

Appropå något annat så har jag (äntligen) börjat känna av bebisen mer!
I början så har jag bara känns av bubbel och "knäppar" men igår kväll så vart "knäpparna" mera åt buff-hållet!
UNDERBART!!!
Är lite ledsen att moderkakan i framvägg kan minska känningarna...men jag håller tummarna att det är en riktig karate-kid som ligger där och ger sin mamma vad hon tål!
Bring it on bebisen!!



bild: google



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: