2010-04-03
 11:14:46

Jag andas igen....

Måste ha hållt andan sen i måndags tror jag!
Men i torsdags runt 11 så släppte det!!

Det var en bebis i magen!! ♥
En underbar liten varelse på 18 cm och de vägde runt 250-300 g (om jag minns rätt, har noll koll)
Den sprattlade och for runt och allt var där det skulle!
Så jäkla underbart att se! Har varit så sjuuukt nervös, ni anar verkligen inte!

Men nu fick vi bildbevis på att den lilla mådde prima och skulle nog anlända den 3 september!

Ska in på ett nytt UL i veckan 32 för att kolla om moderkakan hade flyttat upp sig!
Om inte så kan det eventuellt bli kejsarsnitt!! (vill inte.....vill inte)
Moderkakan låg i framvägg, därav att jag inte kännt av bebisen lika mycket som jag gjorde med Liam!

Så nu har vi startat operation; Låååååång väntan här hemma!
Har snart gått halvtid men ändå....
Vet ni hur jäkla långt de är till september!?!?

Aja....började med att fördriva tiden idag med att baka en passionmouss tårta till påskmiddagen ikväll!
Nu ska jag fortsätta med barnen lunch och sen ska jag väl duscha, duka och fixa....

HAPPY PÅSK TO YOU ALL!!


Elin

Vad roligt gumman!!! grattis till er!!! Hoppas ni mår bra nu allesammans!!! kram kram kram



PUBLICERAT: 2010-04-03, 21:03:01 | URL: http://www.elin-pip.blogspot.com
Evve och Lydia

mys



PUBLICERAT: 2010-04-04, 10:19:56 | URL: http://evelinahogberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: