2010-04-13
 19:48:14

Sunny sunny sooool!!

Det är ju galet underbart att solen äntligen hittat hit!!
Blir ju som en ny människa av värme, ljus och alla vårtecken.
Va ute i princip hela dagen både igår och idag, dåligt mör man blir...skönt.
Barnen bara njuter av att få grisa runt i sandlådan, vara i solen och bara skrota runt så som bara de kan göra!
Kan nästan lova att morgondagen ser likadan ut....om inte något annat dyker upp!:)


Är så himla sugen på att grilla igen...en redig flintastek...eller kyckligfilé...med fetaost, tzatziki och en sjujäkla god sallad! Hmm ja det låter som en bra valborgsmiddag!

Sen vill jag bara flika in att bebisen i magen känns av mer och mer!
Va så rädd att jag inte skulle känna av den lika mycket eftersom moderkakan är i framvägg men icke då...
Kickar hit och kickar dit!
Det blir minsann en liten karatekid ändå!
Det är kommer nog vara den första sommaren som jag kommer längta ihjäl mig till hösten!!

Men jag ska försöka att inte längta för mycket....vill ju inte missa sommaren och solen!



bild: google


Evve

ja grilla kan man inte få nog av! me likilike! :P:P

bebissparkar e mys men nu gör dom mest onT! :P:P


Two olsson sisters

visst blir man som en helt nu människa när solen äntligen visar sig! Håller verkligen med dig! Och jag är också GRYMT sugen på att grilla. har inte gjort det än i år, är så sugen!:D



Allt bra med dig idag?:D//Emma.



PUBLICERAT: 2010-04-15, 11:01:38 | URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: