2010-08-29
 19:56:09

Jo jo...det va det...

Se på fan!
Här är det ungarna som börjat på dagis och skola, och alla vet ju att dagis och skol-start = bacillparty!
Men på nå konstigt sätt så är det JAG som blivit sjuk!
Jag är täppt i hela huvudet...halsen gör ont och jag har noll aptit (eftersom de smakar bläää och gör ont när jag sväljer), har en sån där härlig rethosta som kommer fram med jämna mellanrum!
EXAKT hur kul låter detta när man är 5 dagar ifrån BF?

Sätter det igång nu så vette sjutton om jag skulle palla med att föda nån jäkla unge!
Orkar ju knappt med mig själv ju...

Fan fan fan vilken jäkla dag detta blev!
Allt som kan gå fel har nog gjort det...
- Blev sjuk
- Ingen bebis
- Glas gick sönder i diskmaskinen
- Känns som om jag kunde ha lite feber oxå...har inte kollat...
- Glas gick sönder i vardagsrummet
- Dammsugaren gick sönder helt
- Liam har drivit mig till vansinne
- Maja fick en glasbit i foten (dock inte från nåt av de som gick sönder idag ?!?!?!)
- Daniel åkte och jobbade
- Nämnde jag att jag är sjuk?!?

Tror nog att min blogg får byta skepnad till klagomuren i några dagar!
Mmm...inte så kul och läsa men va ska jag annars skriva om då?
Är ju så dålig på att ljuga...:)
(sen är ju ni inte världens bästa på att kommentera heller så...lite kul skulle det vara om någon vänlig själ visar att de bryr sig om lilla stackars mig nu....;)

Nej fy fan för detta!!
Barnen måste ju tycka att jag är skitkul nu...för jag va ju så himla rolig innan förkylningen kom och sög ur den absolut sista orken ur mig!
Stackars barn! Usch va jag ska fjäska för de sen när bebisen är ute och förkylningen är borta...

Nu ska jag vänta på att Liam somnar nångång sen ska jag krypa ner med ett gäng piggelin (bra för halsen va?!) under en filt och bara tycka synd om mig själv och längta efter Daniel!!


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

men stackare! Nu får du krya på dig. Hannes blev toksnorig på eftermiddagen, antar att det kommer till mig också. Så typiskt med baciller NU!



PUBLICERAT: 2010-08-29, 21:56:08 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: