2010-08-01
 21:30:30

Stockholms visit!

Ack så mysigt vi haft det!
Välbehövligt och få vila från mammarollen (men jag ska erkänna att jag blev lite rastlös emellanåt!)

I fredags skjutsade vi Maja och Johanna till tåget. Maja såg så stor och nöjd ut när vi sa hej då vid tågstationen....snuttan!
Vi åkte och handlade och hade mest lite myspys på kvällen sen ihop med Liam!:)

På lördagen så packade vi det vi skulle ha med oss, jag förberedde lite tårtor och fixade lite...
Skjutsade över Liam till Ida och mormor, eftersom Ida skulle klippa och färga lite innan hon va "helt ledig".
Åkte därifrån vid 11 tiden, kom upp till Sthml runt 12, lämnade in väskan och parkerade bilen.
Gick ner på stan, eftersom rummet inte va klart förrän klockan 14 så bestämde vi oss för att luncha lite och glo på människor.

När klockan va två gick vi till rummet, fräschade till oss för att sen leta reda på Pride-tåget!
Gissa om jag vart glad när jag såg att vi inte missat de!
(eftersom de startade kl 13 och klockan va ju efter 14 nu)
Stod och kollade på alla fina människor och bara njöt av stämningen!

Efter tåget gick vi och satte oss, Daniel tog en öl och jag en cola :)
Sen gick vi tillbaka till rummet...jag somnnade tvärs över sängen! Trött av att vara barnledig!
Vi tog middagen på hotellet, käkade "pridemeny", supermumsigt!
Toastskagen till förrätt och entrecote till varmrätt...kan ju tillägga att Angelica va knökmätt sen!

Vi hade köpt biobiljetter på kvällen till Inception med Leo DiCaprio!
SKITBRA film!!
Den slutade efter 23 nångång och då va jag så trött så jag tror jag hann somna redan i hissen!:)
Sov till nio tiden imorse (vaknade av att jag höll på att pinka på mig....jäkla blåsa!!!)
Gick ner till frukosten vid tio och sen åkte vi hem till våra barn!

Fy sjutton va jag saknade de!!
Tänk att när man äntligen är barnledig och kan slappna av och bara tänka på sig själv då blir man rastlös så fort man får lite tid över! He he lustig man är!

Väl hemma så kom Hanna, Ida och mamma och tog en liten för-kalas fika för Maja eftersom både Ida, Hanna och Daniel jobbar imorron!
Hon vart såååå glad över presenterna!
Ja tänk....imorron blir min lilla tjej 6 år!! Inte klokt ju!!

Nu blev det ett ganska långt (hade kunnat skriva mer) inlägg utan bilder eller nå...hoppas ni orkade läsa ändå!
Återkommer imorron....har lite andra grejer jag vill ta upp så! :)
So long så länge!


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

åhh den där pridemenyn lät god. Har blivit svinhungrig på sista tiden! =)



PUBLICERAT: 2010-08-02, 08:26:56 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: