2010-07-13
 07:28:29

Babylove!

Igår va jag och Ida in på mitt andra ultaljud! ♥
Förstod att det skulle gå fortare än vanligt men inte så fort....var nog inne i två minuter, MAX tre!!
Men fick se hjärtat, ben, armar, rygg, magsäck...såg lite av ansiktet i profil så jag är nöjd ändå! :)
Kollen gick ju ut på att se om moderkakan flyttat upp sig så jag skulle slippa snittas och det hade den gjort!

Så bebisen får snällt ta huvudutgången när den vill göra oss sällskap här ute!
Önskar det kunde bli snart för usch va jag längtar nu!!
Men den som väntar på nå gott.....



Har lånat hem symaskinen från mamma så jag ska ta mig i kragen och sy lite gardiner nån dag....eller kväll lär de väl bli! Hoppas jag är bättre på det än att baka bullar, den mjölken fick jag hälla ut för den hade hunnit blivit gammal! :)

Fick lite bullar av min söta lilla mamma, tänkte ta med mig lite idag när vi ska till beachen!
Skulle helst av allt sitta inne under AC:n med fläkten rakt i fejjan men bada lite är ju inte helt fel det heller!
Måtte det fläkta lite oxå :)


bilder: google


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Undrar om min andra kommentar kommit bort på något vis. Skrev iallafall att bloggen är öppen igen. Varför ett andra UL? Jag vill också!! =)



PUBLICERAT: 2010-07-13, 08:18:55 | URL: http://feurdas.blogg.se/
Emelie Hedlund

Åh så skönt att den hade flyttat sig!!

Och såå mysigt att få se bebisen igen,

antar att du inte hann fråga om kön??

De verka ha gått fort. Haha! :)


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Aha, vad skönt att det löste sig med det då :)



Ja alltid kul med nya bloggar att läsa ! Extra roligt att följa mammor som är kring samma vecka. Det är kul med kommentarer=)



PUBLICERAT: 2010-07-13, 21:40:37 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: