2010-07-08
 08:42:43

Detta kallar jag sommarlov!!

Underbara sol som inte förvunnit på flera veckor!!
Eller jo...i tisdags försvann den en sväng och regnet, bestående av 37 droppar kom på en snabbvisit!

Igår vart det bad igen på Fj-100 badet!
Så skönt! Tråkigt bara att Maja inte va på sitt bästa humör, men man måste få ha såna dagar oxå!:)
Idag ska vi bara vara hemma och mysa! Vill de plaska får de göra det i våran lilla pool!
Orkar inte bada en hel dag för att sen komma hem och behöva städ, plocka och packa ordning för imorron!

För imorron smäller det....äntligen!!
Våran årliga minisemester är här!! Detta år styr vi mot kolmården! Ska sova en natt på Getå Hotell...


bild: google

Sen blir det kolmården i 2 dagar!! Åh så jag längtar!
Finns inget mysigare än att få packa väskorna, fixa fika som man ska äta efter vägen, kolla, längta och vänta ihop med barnen för att sen få packa ut och åka tidigt på morgonen!
Det är sommar det!!



Längtar efter att få kolla på alla djuren med barnen, äta glass, busa och leka!!
Något jag inte ser framemot är alla dessa backar!! Svettas bara jag tänker på de!
Hoppas verkligen att mina fogar håller ihop och att "buffy" håller sig i skinnet och låter mamma få njuta med sin familj! :)

Usch va jag tycker det ska bli mysigt!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: