2010-06-02
 06:53:55

Kan det vara sommaren??

Kan det vara så? Att sommaren är här? På riktigt!?
Så himla gött i så fall!

Det är mycket nu...*pustar*
Hinner inte så mycket som jag skulle vilja!
Det har varit födelsedagar hit och dit som man inte hunnit fira (skäms) och just nu är det student och allt kring det som är tema för denna vecka...sen, SEN ska jag andas ut och hinna med det jag vill!
Ska ta mig i kragen och åka och fira min bror ♥ som fyllde den 25 maj!
Tur att han överlever fastän hans stressade syster inte varit hos honom än :)

Fasiken inte det lättaste att få tiden att räcka till när man har två barn och på tok för mycket man vill göra!
Underlättar ju inte när man går och blir sjuk mitt i allt heller!

Men efter denna helg så är det "bara" skol/dagisavslutningen kvar! Sen har vi sommarlov!!!
Såååå himla skönt!
Vet med all säkerthet att jag kommer bli riktigt uttråkad av att bara gå hemma men förhoppningsvis så vill folk hitta på något med oss!
Har ju inga dagistider att passa och man kan vara uppe lite längre på kvällarna utan att morgonen blir alldeles för lidande dagen efter! :)

Ska försöka att sätta min "träffas-och-leka-och-fika-med-alla-barn-och-vuxna" plan i verket oxå!
Vill lära känna lite nytt folk...tycker sånt är himla kul! :)

Sen ska jag även dra med mig taikon (eller delar av den) till parken zoo inom en snar framtid! Innan sommarhetsen börjar!
Åh...jag har så mycket jag vill göra nu när man får lite mer tid! Frågan är ju bara om orken hänger med oxå?!





                                        

Finns energin eller inte!? Det är frågan...hihi

bilder: google


storasyster

Vi får ge energi till varandra, springa efter barn och titta på djur, och vara mammor som vi är allra bäst på. Eller hur!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: