2010-03-18
 19:52:22

Go Jonssons...go Jonssons....

Jag och herr Jonsson har varit så effektiva idag när barnen var på dagis!
Röjde ur huset och garaget och körde ner till återbruket!
Så jäkla skönt!
Tänk så mycket skit man samlar på sig....hehe

Sen glodde vi på en film innan vi hämtade barnen!
Mitt i filmen (som faktiskt va bra) så vart jag akut trött och tog en powernap på typ 2-3 minuter....
Där kan man snacka effektiv! Missade inget viktigt i filmen PLUS att jag vart lite piggare! :)

Nu vankas det lite tv innan man slår igen sina blå....
Är ju lite ensam nu när Daniel är på hockey och då ökar risken markant att lilla jag somnar tidigt!
Men jag satsar på att se Per Moberg innan jag slår igen...

Heja mig!!


signe

läs min blogg och kommentera gärna!



PUBLICERAT: 2010-03-19, 22:23:44 | URL: http://signefrankl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: