2010-03-11
 21:00:35

Lovely!!

Åh va mysigt jag haft med min man och mina barn idag!!
Vart en utflykt idag!! :)

Barnen njöt och tyckte det va kanonmysigt!
Bestämde att göra om det, gärna i den "riktiga" vårsolen utan all snö!
Någon som vill haka på då?

Nu sitter jag och lyssnar på Hero Of War - Rise Again (underbar låt) och kollar på förlossningskliniken på tv4+!
Varför?
Inte en aning....kommer på mig själv med att knipa ihop benen och hålla andan så fort någon krystar eller får en värk!! Men i samma veva som den kladdiga, blodiga, skrikande lilla bebisen kommer ut så blir mitt mammahjärta alldeles varmt och jag känner hur lyckan över att få träffa sitt barn för första gången kommer igen!

Önskar verkligen ALLA får chansen att känna den lyckan någongång i sitt liv på något sätt!
Helt galen känsla som inte går att beskriva eller jämföra!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: