2010-03-07
 06:59:43

Morgonstund har guld i mun...

Eller va brukar de säga?
Själv har jag mest en äcklig morgonandedräkt...men alla är vi olika!

Appropå äcklig morgonandredräkt....nån som såg andra chansen igår?
Va ska Jessica till finalen och göra? Okej för över-ärtiga Pernilla och hennes fläkt och konfetti...
men ännu en ballad? Och en som inte är jättebra dessutom!?

Jag tycker vi skulle ha behöva lite Kalle Moraeus i finalen!
Så himla söt liten man! Trallvänlig låt och så himla svenskt!
Nej så...skicka ännu en tråkig ballad med en (hur ska man säga?!) inte så jätteung tjej och en över ärtig schlagerräv med en låt som inte viker en tum från schlager mallen!

I vilket fall så hejar jag på den unge charmige lammköttet vid namn Eric Saade!!
Låt lammköttet representera Sverige!!

Vad tycker ni?? Vem ska få representera Sverige?


Elin

Själv var jag fast besluten om att Moraeus skulle vinna andra chansen och crucified barbara... men men, kan inte alltid få som man vill... i finalen... hm.... Saades låt var helt ok, men efter att ha hört HOLLOW några gånger så gillar jag faktskt den.... KRAM!



PUBLICERAT: 2010-03-11, 17:29:38 | URL: http://elin-pip.blogspot.com
Geirdaniella

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring



PUBLICERAT: 2011-04-11, 14:04:04 | URL: http://geirdaniella.blog13.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: