2010-03-08
 20:29:25

Morrande morötter....

Tävlingen gick inte min väg!
Fast jag brukar ju aldrig ha tur med sånt så när jag väl vann en träff med killarna i Ladies Night i höstas så tog väl det slut på allt mitt flyt inom spel i all framtid!!

Men jag är inte bitter....

Får ju se finalen hemmifrån, utan skrik, tjo och stora plakat!!
Ja eller skrik och tjo blir de nog från mig.... (HEJA ERIC SAADE)
Men plakaten slipper vi!
Och jag kan springa på toa när de är nå dåligt skämt eller nå...kan blogga eller kolla facebook samtidigt och vill jag ha nå och mumsa på så kan jag bara skicka någon till kylen när som helst om vad som helst!!
HA...så man kan ju säga att jag vann ändå...;)

Suckers!!




 - Smyger iväg och gråter en skvätt i smyg... -


Evve och Lydia

yes nu hitta jag hit..:P skoj skoj bra att du är i gång igen



PUBLICERAT: 2010-03-10, 19:49:15 | URL: http://evelinahogberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: