2010-03-17
 10:32:44

Nu börjas det...

Ett säkert vårtecken i våran släkt är att alla börjar fylla år!
På våren går de som på löpande band!
En del "stora" dagar, lill-kussen fyller 18 år och stor-kussen fyller 30 år! Lite dålig planering av mig då jag inte kan vara med och festa loss med de....men det tar jag igen så fort jag kan sen!! :)

Ett annat vårtecken är att sommarledighets-papprena från dagis lär fyllas i! :)
Jag skulle helst av allt vilja vara hemma med barnen heeeeela sommaren, men så kommer de nog inte bli...men när de stänger igen så får de vara hemma iallafall, sen är de ju mitten på augusti och då är man nog inte så sugen på att jobba! :)

Åh va jag längtar till UL nu! Fast ändå inte....
Är så galet rädd att de ska vara nå tok! Men samtidigt....varför skulle det vara de för?
Våra andra hjärtan är de ju inget fel på!
Nej...hit med 1:a april så jag kan andas ut!! Och det bästa är att Daniel hinner följa med på UL!! Va rädd att han skulle hinna börja jobba! Men icke!! ♥


Katrin

Va roligt att Daniel ska med på ul =)



PUBLICERAT: 2010-03-17, 21:43:15 | URL: http://kanskeendag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: