2010-03-11
 11:11:09

Vår?!

Yes I belive so!
Och kan man annat än älska det?

Jag och min man har planerat att ha en utflykt med barnen imorron (om solen är framme såklart!!)
Då ska vi göra en favorit i repris (för min del, för de andra blir de första gången)
I ryggsäcken finns då, kokt kall potatis, falukorv, creme fraiche, tomat, lök och kryddor. Med de får var och en göra ett aluminiumknyte med med det dom vill ha i och sen slänga på grillen!
Och voliá...mumsig lunch!!

Och självklart ska det finnas saft/festis, kakor och annat livsnödvändigt man måate ha på en utflykt!!

Men för att detta ska bli perfekt så krävs det att solen är med...och imorron såg det mörkt ut för oss...hela helgen såg kall ut om man ska tro SMHI!
Jäkla skit!! Jag som vill på utflykt!! *håller tummarna*


Vad har ni för planer idag då?
Själv ska jag slappa lite till för att sen klä på mig och kanske ta en promenix ner och hämta barnen...
Ja det återstår att se! :)





Nisse gillar oxå våren!!
(Ja, kortet är på riktigt!! Hihi!!)


Hanna

Han är för söt Nisse ;)



PUBLICERAT: 2010-03-11, 11:28:00 | URL: http://thebigjourney.blogg.se/
Roos

ååh, fasiken vad mysigt med utflykt! håller tummarna för att ni kommer iväg.... och det där "receptet" tänker jag sno nu, tack så mkt :P



PUBLICERAT: 2010-03-11, 12:30:57 | URL: http://justlikearoos.blogspot.com
Evve

vad mysigt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: