2010-11-06
 09:08:11

Det var det jag anade..

18 stycken som var in och läste min blogg igår...bara TVÅ stycken som sa vad de tyckte! Duktiga de! :)
Iofs så gillade de två att läsa just om mitt vardagliga liv...så det får väl bli så tills någon mer säger sitt! ;)

Aja....

Idag är min vision att försöka hitta på nå kul, jag hade så sjukt jäkla tråkigt igår och det vill jag INTE ha två dagar i rad!
Men nu är ju kruxat just VAD man ska hitta på!
Blir nog en promenad så fort Ella vaknat (hon bara sover och sover) och så fort mina stora barn lekt klart (de leker superbra ihop på Liams rum och det är något jag inte vill störa!)

Hua va jag börjar bli sugen på att plocka fram adventsstakar och julgrejerna, baka pepparkakor och pyssla!:)
Har en liten tanke om att fixa en mysig julpyssel/bak dag för barnen!
Brukar ju ha det för mina men funderar på om nån mer vill komma och mysa lite?
Kul för barnen kanske? Äsch...en tanke bara :)


Storasyster

Vi kommer gärna på julbak och pyssel, och spá ;)

Puss och kram The Gestlöfs


Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Visst är det så!!! Jag gillar också att läsa om det vardagsliga livet, sen såklart lite mattips! Sånt gillar jag:D



PUBLICERAT: 2010-11-06, 22:42:50 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: