2010-10-18
 13:42:28

Badrum!

Vi har rivit ur vårat FULA badrum med en gröna och bruna inredningen från 1700-talet!!
Så jäkla skönt!
Nu ska det bli nytt, fräscht och fungerande!!

Svart/grått melerat golv (stora plattor) med vita (lika stora) plattor på väggarna, två rader ska vara dekorplattor! I hörnet ska vårat lilla deluxhörnbadkar stå!!

Ganska exakt ett sånt här;
 
Skönt!? Galet jäkla skönt ska det bli!!
Fan va jag ska bada ;)
Den 25 (förhoppningsvis) kommer människan i fråga som ska kalka och fixa!
Oh va jag längtar tills allt är klart!! (vill fixa hallen oxå, hoppas de inte dröjer allt för länge, HATAR tapeterna där)

Sen vill jag tapetsera om Liams rum och även köket skulle jag vilja bygga om lite!
Uj uj uj dessa planer! Så himla kul och planera och fixa i huvudet och ännu roligare om de mot all förmodan skulle bli riktiga!


Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Men åh va lyx!! Vill också ha ett sånt badkar! Sen skulle jag vilja ha en syster som var frisör ;O



PUBLICERAT: 2010-10-18, 13:54:16 | URL: http://feurdas.blogg.se/
Evve, Lydia och Meja

ååå kul! vi ska med ta tag i badrummet..:P:P

vi har med köpt hörnbubbel..:P



PUBLICERAT: 2010-10-18, 20:12:47 | URL: http://evelinahogberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: