2010-10-19
 09:12:08

Lillan då...


Inatt mellan 00,30-03,30 så va min lilla Ella helt förstörd, hon bara grät och grät!
Spelade ingen roll va jag gjorde, gick upp och gick med henne (det dög en stund), jag masserade hennes mage, försökte amma henne men inget hjälpte!!

När klockan närmade sig 03,30 så bökade jag upp med alla kuddar mot sänggaveln och satte mig med henne i knät och vaggade...och tillslut så somnade hon, men jag vågade inte lägga ner henne så jag fixade med täcket så jag kunde sitta upp med henne!
Fick sova i två timmar sen vaknade hon igen, lillgumman!
Då kom Liam in och vi gick upp...
Så allt som allt har jag sovit runt 4 timmar inatt! Känner mig hyfsat pigg än så länge!

Nu ligger hon och sussar min prinsessa!
Hoppas hon känner för att åka in en sväng till sala men sin mor och mormor om en stund då! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: