2010-10-04
 09:36:26

Ny filt?!

Jahapp, nu sitter man här igen...
Måndag...Maja är i skolan, vi kollar på film och Daniel jobbar!
Bara det att den här veckan kommer han inte hem....utan han kommer hem om 10 dagar!
En hel evighet ju!!
Ska få sällskap av syster Hanna i helgen då vi ska passa mammas hund när de ska ut på havet och gunga!:)
Fast jag hoppas ju så klart på dåligt väder oxå så Daniel kanske kan komma hem en sväng ;)

Sitter just nu och kollar på bebisfiltar....
Ja, jag vet att jag köpt två stycken Hello Kitty till Ella men de känn inte helt hundra...vet inte varför...kan vara för att de är alldeles för rosa för min smak...
Tur att man inte är så omständig! Ha ha ha...:)


Här är några jag hittat....
Vilken tycker ni!?



filt LILA/SVARTfilt GRÖN/SVART
filt RÖD/SVARTfilt TURKOS/SVART
border:0;       Labolina, Filt


Nej nu börjar hon gny från vagnen!
Dessutom lär man väl klä på sig lite idag oxå (har inte gjort det än eftersom Daniel skjutsade ner Maja när han åkte till jobbet)


Linda b

den grön svarta tycker jag =)


Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Jag köpte en jääättefin filt på ikea, 100 bomull. Vit och besch (stavning) Den var inte så billig. Men åh va jag är glad att jag köpte den, jättemysig!



PUBLICERAT: 2010-10-04, 12:22:46 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: