2010-10-29
 09:12:00

Stolt som en tupp!

Min stora lillasyster Ida har klarat körkortet!!
Hur duktig är man inte då!?

Va med henne när hon skrev teorin i måndags...dåligt nervös JAG va då!
Men de va ju dumt för hon klarade det lätt som en plätt...
Sen på onsdagen så körde hon...och ännu en gång va jag med (körde in henne) och var nervös!
Men denna gång hannd e nervösa övergå i illamående och ett sår på tummen (jag satt och bet på skinnet, jag som ALDRIG biter på naglar eller dylikt)
Men även där va ju det himla onödigt för jag visste att hon skulle klara det!



Så nu har man privatchaufför!:) Underbart!
Ida det är bara att ladda tills alla gånger du ska skjutsa och hämta mig på krogen i resten av ditt liv!

(Men lite tråkigt är de för jag är lite orolig att hon ska dumpa sin storasyster nu eftersom hon inte har tid med mig längre...bara ute och cruisar!)




Ida

Som sagt, du behöver inte vara orolig! Skulle inte dumpa dig för något i världen. Du är ett stort stöd för mig, även din älskade man! (Och självklart barnen). Er skulle jag inte klara mig utan!

Jag älskar dig och din familj hur mycket som helst! Man blir ju tårögd bara man tänker på hur mycket ni ställer upp för en! Så ja, ingen Ida utan Angelica.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: