2011-04-25
 22:47:58

Dag tre

Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör
Dag två: Nio saker om dig själv
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta
Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på
Dag fem: Sex män du tycker är riktigt snygga
Dag sex: Fem saker du gillar att göra
Dag sju: Fyra saker du tycker är väldigt avtändande
Dag åtta: Tre saker du tänder på
Dag nio: Två favoritsånger
Dag tio: En bekännelse


1. Var dig själv i alla lägen, det är alltid jag!

2. Humor är ett stort måste!

3. Acceptera mina vänner och min familj som en stor del av mig

4. Ett stort hjärta som sitter precis där det ska är otroligt viktigt!

5. Generös, och nu snackar jag inte pengamässigt utan känslomässigt!
Visa att du bryr dig om vad jag tycker, tänker och känner!

6. Carpe Diem - Ta dagen som den kommer, stressa inte igenom livet!
Var lite impulsiv! Planera inte sönder allt...

7. Ge och ta - Stå för det du tycker och berätta gärna varför men glöm för sjutton inte att höra mina tankar oxå!

8. Lita på mig! Säger jag en sak så är det så!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: