2011-04-20
 08:32:59

Tror hon växte 10 cm...

Denna morgon är något alldeles extra!
Såg min tjej växa MINST 10 cm nyss!!

Hon valde nämligen att vara kvar själv hemma medans jag körde ner Liam!!

Efter 15-20 minuter när vi kom hem igen så såg hon mäkta stolt ut!!
Det hade varit liiiiite läskigt sa hon, så om jag skulle åka till typ uppsala eller nå och handla så ville hon inte vara hemma! haha toka!

Så nu är man inte dåligt stolt öven min lilla tjej....


Elin

Snart kan du åka ner ensam med Liam. maja kan ju ta hand om Ella själv :)



Lea har också varit ensam och vaktat Ville nån gång när vi har hämtat pizza mitt emot. Oftast tycker hon att det har gått för fort! Jag hann ju ingenting, sa hon!!



Tack för en trevlig dag idag. Måste göras om snart! Kram



PUBLICERAT: 2011-04-20, 20:27:49 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: