2011-01-08
 09:06:48

Undra sa flundra...

om man skulle ta sig ett ryck och kasta ut julgranen idag....eller imorron!
Skönt och bli av med den!
(fast den är ju satans fin.....min kalle anka gran)
Aja den som lever får se...

Idag ska vi till farmor/gammelfarmor och fika lite, sen ska hon få sin almanacka (försenad julklapp)
Hämtade ut de igår och såg då till min besvikelse att bilderna vart väl lite väl pixlade/suddiga! *suck*
Vi drog en chansning när jag pusslande ihop lite blandade bilder på Liam, Maja, Alma och Ella. Vart superfina på datorn men lite mindre fina på papper...:(


Här är en jag pusslat ihop på Ella, Alma, Maja och Liam

Längtar massor tills vi ska köpa våran systemkamera i sommar, ÄLSKAR att knäppa kort och fixa så det ska bli så kul att kunna ha möjligheten till att göra lite roliga saker!
Ska förökna knåpa ihop nå album till ungarna oxå....eller de är en vision jag har!
Jag är förjäkla bra på att ha visioner! Lite mindre bra att genomföra de kankse men det är ju en början iallafall eller?

Idag har jag en syskonabstinens dag! Saknar mina syskon massor....skulle helst vilja ha de samlade här hemma nu å vi kan toka oss riktigt mycket, som bara vi kan!
Även här har jag en vision om att försöka styra ihop en syskon/mamma dag nångång!
Tror vi skulle behöva det :)

Ella fick ju smaka potatis för några dagar sen....(hon har ju åldern inne för sånt nu)
Daniel har även köpt hem lite småburkar med smakisar, men nu glömmer vi bara bort att ge henne!
Ha ha lustigt det där....med Maja och Liam kunde man knappt vänta och nu glömmer man bort!
Kanske är för att man mentalt inte hänger med i svängarna!
Har ju inte fattat att hon faktiskt är 4 månader, att hon vänder sig om, sitter i sin stol och leker och pratar, att hon greppar efter saker, försöker ta sig framåt....
Att det inte står på förrän hon ligger på gräsmatten och krålar runt i sommar! Min lilla tjej!


Hanna

Åh kan inte jag få den bilden??? Mina finaste <3 jo jag vill oxå ha en syskon/mamma mys kväll! saknar er massor! Älskar er till tusen allihopa!



PUBLICERAT: 2011-01-08, 14:34:21 | URL: http://thebigjourney.blogg.se/
Elin

Fina bilder på barnen!



PUBLICERAT: 2011-01-08, 19:04:03 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: