2011-05-09
 13:12:18

Summertime!

Fan va gött väder!

Det märks på bloggen (inte bara min) att man har bättresaker för sig än sitta här nu!
Tänkte bara kasa in ett litet inlägg och uppdatera er som fortfarande hänger kvar! :)

Imorron ska vi ha en picnic-lek dejt i lekparken här! Ska bli himla mysigt och kul! Blir väl att fika lite och ungarna får busa av sig, sen efter så har jag sagt att de som vill får komma hem hit så grillar vi kvällsmaten här, korv med bröd! :) En mysig liten avslutning på dagen hoppas jag!
Är ni sugna att komma så hojta till! Alla är välkomna!

Min lilla tjej har blivit så stor, hon kryper för fullt, reser sig mot ALLT och (äntligen) har de två nedre tänderna börjar spricka igenom! Nu går det undan! :)
Kommer nog inte dröja förrän hon går men man ska inte ropa hej än...hon har ju tagit tid på sig med annat så!

Sen är det bara 5 veckor kvar tills vi tar sommarlov på Hässjevägen! Så himla skönt!
Så är det någon som vill göra utflykter, leka eller bara hitta på nå skoj så är vi lediga!!!

Nej, ut i solen och hänga tvätt! Får se om jag återkommer ikväll med ett till inlägg....:)
(har ju egentligen en hel del jag vil skriva om men har som sagt inte riktigt tid)

PUSS


Elin

Vi kommer ju mer än gärna o leker med er hela sommaren! ;) Och ni är så klart välkomna hit också. Vi kan säkert hitta på några mysiga utflykter med barnen, grilla ihop osv... Vi kanske inte kommer umgås när hösten kommer, för att det blev för mycket av det goda... :)



PUBLICERAT: 2011-05-09, 13:44:44 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/
Linda

Vi är oxå hemma hela sommaren och vill gärna leka:) ni vet vart vi bor:)

Ska bli kul i morgon;) Jannica med barn kommer oxå. Men ja tror inte vi grillar sen utan måste göra mat til karln kommer hem.



PUBLICERAT: 2011-05-09, 17:08:14 | URL: http://ljeriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: