2010-04-18
 20:13:36

Rymling!!!

Igår hände det vi väntat på!!

Liam skrek och grät efter mig när Daniel lagt honom och jag ropade tillbaka; Jag kommer strax!!
Då hör jag hur dörren öppnas och Liam kommer utfarandes!!
Jaha, du släppte ut honom!? sa jag till Daniel som stod som en fågelholk och gapade när jag kollade ut i köket!

Öh, nej...svarade han.
VA!? sa jag, HOPPPADE han ur själv alltså???

Och ja...så va det tydligen...han tog saker i egna händer och klättrade över spjälsängen själv och sprang ut i panikgråt till sin mamma som fattade noll!!

Så nu är man på sin vakt ända tills han somnat ordentligt!
Tycker det är lite för tidigt att byta säng åt honom nu....men vi får se i sommar hur allt går!
Mammas stora tokiga kille!!
Vart ska detta sluta! Han är ju med om mer äventyr än självaste Pippi Långstrump nästan....och då är hon uppväxt med hövdingen på kurrikurriduttön!!

På rymmen med Pippi Långstrump filmaffisch poster
Bild: google


Hanna

Men lillebror då :D Vilken "duktig" pojke han är ;)



PUBLICERAT: 2010-04-19, 12:09:39 | URL: http://hannananana.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: