2010-08-05
 13:03:11

Torsdag....igen!!

Shit! Består veckorna av nå annat än söndagar och torsdagar?
Tycker Daniel bara hinner åka till jobbet för att sen ringa och säga att nu är jag på väg hem!
Söndag....torsdag....söndag....torsdag....

Ja jag klagar inte! :)
Det betyder att bebisankomsten närmar sig! Började faktiskt packa BB-väskan idag...ja eller jag packade ner det roligaste....grejerna till bebisen! ♥
Så pytte och så sött!!
Kan ju faktiskt starta när som helst nu...trallar ju in i vecka 37 imorron! (om jag inte missminner mig)

Va hos BM igår och där såg det bra ut!

Hb (järnvärde): 105 (lite lågt men de va lugnt)
Blodsockret: 5,1
Blodtryck: 105/65
Bebishjärtat: tickade på runt 150
Magen: minns inte...men hon visade mig min kurva sen och sa att jag hade en riktig svenssonmage med, som hon tyckte när hon klämde och hade sig, en riktig svenssonbebis i! :)
Följde medelkurvan ganska exakt! Då har mina misstankar stämt bra, känner mig betydligt mindre än med Liam!
Hon tyckte även att det kändes som om bebisens huvud fortfarande va rörligt! Alltså inte fixerat...men de behöver de inte vara vid omföderskor heller så.

Ja...29 dagar kvar! Sen smäller det! Hoppas jag iallafall....:)
SÅ här ser tävlingen ut än så länge:

Augusti
23 - Anna Roos, pojke, kl 09,14
25 - Elin H, flicka, kl 05,23
27 - Mari I, flicka, kl 15,35
     - Emelie Hedlund, pojke, kl 22,00
28 - Frida - flicka, kl 09,55
     - Memme, ? , kl 15,00
31 - Elin J, flicka, 06,23

September

1 - Jens M, pojke, kl 20,35
4 - Aniela, pojke, kl 07,18
5 - Hanna, pojke, kl 05,00
 

6aug/sep?? Jasmina, pojke, 03,00




bild:google

Nån mer som vill vara med och tävla om en mumsig chokladbit?
-->
tävla här <--

Lycka till!! :)



Evve, Lydia och Meja

hmmm då gissar vi på 26 sep! en pojke!



PUBLICERAT: 2010-08-05, 20:48:45 | URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Evve, Lydia och Meja

ha ha jaa aug :P



PUBLICERAT: 2010-08-06, 10:58:10 | URL: http://evelinahogberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: