2010-12-19
 13:41:40

Dan före dan före....

Nu är det inte långt kvar tills självaste julaftonen!
Hu så jag längtar!

Finns nog inget jag gillar så mycket som att umgås och ha mina nära och kära runtomkring mig!
Gotta love it!!
ÄLSKAR "tomten är far till alla barnen", sån jul vill jag oxå ha, fast utan alla intriger och allt bråk!
Och sen har ju jag bara en far till mina barn...men ni fattar själva grejen kanske!?



Idag har Maja ridit sista lektionen för detta år! Så himla duktig är hon!
Denna gång red hon minsann över bommarna själv (sist vart det ju en vurpa av hästen) Hon hade ju världens finaste Lasse som hon passar så bra ihop med!
De travade över bommarna och över hindret (!!!) som var med! Skitbra tjej man har!!
Alla tjejer i gruppen är himla duktiga!
Vart även väldigt impad och stolt över Lea (majas bästa vän som hon säger) som red sin tredje lektion och hon både skrittade och travade helt själv minsann! Där hade vi en stolt brud!! :)
(de två leker förövrigt här hemma nu, låter som de har himla kul!! ha ha)



Bloggen blir lite lidande nuförtiden för på dagarna har jag inte speciellt mycket tid att blogga och på kvällarna så vill mitt lilla mammiga plåster vid namn Ella absolut inte dela med sig av sin mamma!
Shit va hon är mammig...den lilla skitungen! :)
Men för er som orkar hänga kvar ändå så ska jag försöka skrapa ihop lite inlägg emellanåt! :)


Frida - Mamma till två prinsar ♥

Meee tooo! Ska bli mys!



Hoppas ni haft en toppendag!



PUBLICERAT: 2010-12-24, 22:19:54 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: