2010-07-26
 21:40:39

And the shopping fortsätter....

Tog en tur till västerås idag med mina barn och min lilla mamma!
Hade det supermysigt, fast barnen visae sina mindre charmiga sidor emellanåt...
Va och hämtade ut den där gratis-babyboxen på Barnens Hus! Kanon, så nu har man en blöjhink och 6 st yttepytte små blöjor hemma!:)
Visserligen är de pampers, jag är ju en libero-människa, men de duger väl till sex olika bjöjbyten!:)

"Fixa till bebisen"-listan börjar minska...men de är fortfarande lite kvar!
Vill så gärna få klart på rummet....men lär få upp tavlorna och fixa skötbordet och alla dess tillbehör innan jag är helt nöjd! Största grejen är tavlorna...vet fasiken inte hur jag ska ha de...*rycker mitt hår*


bild:google

Ska nog ta med min make och fixa de sista med honom i helgen! När vi är barnlediga!! :)
Åh va jag längtar....:)


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Är det första gången du får boxen? Jag skulle hämta den förra helgen men jag fick ingen eftersom jag redan fått (med Hannes alltså) trodde man fick en per barn:(



PUBLICERAT: 2010-07-27, 09:12:49 | URL: http://feurdas.blogg.se/
Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Men va dumt! Dom där blöjhinkarna ska vara bra har jag hört. Själv fick jag ingen när jag hämtade ut hannes låda.



Jasuck, det vore för lovely om man fick liiiite tidigare. Synd att man inte kan bestämma sånt:P



PUBLICERAT: 2010-07-27, 21:44:21 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: