2010-07-12
 09:17:55

Grattis till oss!!

Idag är det 2 år sen som jag sa JA till världens bästa! ♥



Tänk att tiden går så fort!
Då hade vi precis blivit 2-barnsföräldrar och va världens lyckligaste!

Nu ska man bli föräldrar till tre och jag är minst lika lycklig om inte ännu lyckligare!
Inte dåligt vilken underbar känsla det är!
Låg och tänkte på det igår.... Undra hur många som har turen att må så här bra!?
Undra om alla som säger att de är lyckliga verkligen är SÅ HÄR lyckliga!?
Jag hoppas verkligen det för då finns det verkligen hopp för mänskligheten! :)



Idag ska jag nog fira våran bröllopsdag med lite tvätt, mys med barnen och ultraljud!!
(det första skulle jag gärna skippa men det är ett ont måste)

HELST skulle jag vilja ligga inne i sängen med fläkten på högsta och bara vara!
Mår så pissigt av värmen...har ingen ork och inget tålamod och det känns SÅ fel mot barnen!
Är (faktiskt) inte ens sugen på att åka bada....eller jo, själva badet är jag sugen på men inte det runtomkring!
Packa, smörja, åka, fara, flänga....
Skulle bara vilja ha en pool hemma så jag och kidsen kan ligga i blöt när vi vill, hur länge vi vill och slippa allt som har med packningen runtomkring att göra!
Fast vi (läs: jag) biter nog ihop i veckan och far till Östa en sväng! Hualigen så skönt!

Men idag blir det bad och plask för de på hemmaplan eftersom jag ska på UL på eftermiddagen!
Ska bli så himla kul och få glutta på den lilla igen!
Hoppas verkligen att de råkar försäga sig om vad det är för filur som vi väntar på! :)
Är så fruktansvärn nyfiken ju....

Måste låna symaskinen så jag kan sy ordning gardinerna och så till rummet.
Vill även få upp tavlor och sånt på väggarna....
Och hitta nån fin filt, men det verkar stört omöjligt!

Ska kika vidare på fina bebis saker på nätet...sen ut i den sköna (!?!?) solen en sväng!

(glöm inte att göra sin röst hörd genom att kommentera lite....gör mitt liv lite enklare i denna hetta :)


Evve och Lydia

åå grattis!! :P ha ha jo det är lyx med pool men bil med ac är great det med! ha ha



kul å se dej, fin du är!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: