2010-07-21
 08:48:36

Livet som havande moder...

Det börjar bli slitsamt nu!
Är konstant trött och har ont mest hela tiden och det i sin tur gör ju att humöret vacklar och tålamodet tryter...värdelöst!!
Gillar inte att det går ut över mina barn! Försöker förklara för de varför jag är som jag är emellanåt och oftast förstår de...eller Maja iallafall, Liam vet jag inte! :)

Mest nuförtiden är det Maja jag har mest dåligt samvete över. Känns som om hon kommer i skymundan på nå sätt...mammas hjärta!
Visst, hon är till sin mormor själv, sover där, hon ska till sin moster och sova där en helg men jag då? Vi då?
Känns som om det alltid är hon som "får lov" att åka bort, vara själv...
Kan inte minnas en enda gång som hon och jag (och Daniel) varit själva utan Liam längre än några timmar!

Hur det än är så är ju Liam den som tar mest plats och mest energi...och det känns förjäkligt!
Skulle behöva ha en paus båda jag och Maja från honom!:)
Ska ordna så vi kan ha en tjej (och eventuellt pappa) dag utan lillebror! Då vi ska mysa, shoppa, äta godis, kolla på film och bara vara tillsammans!
Det är något jag verkligen verkligen vill!!
Tror vi behöver det.... mitt hjärta och jag! ♥




Storasyster jenny

Maja är välkommen att sova över hos oss, vi har alltid liv och rörelse här, så en till gör ingen skillnad! Bara att skicka hit henne så ska vi mysa ihop!!

Albin längtar efter majsan!! Puss och kram


Emelie Hedlund

Jag känner precis likadant..

Är helt slut mest hela tiden, har ont och är trött.

Längtar så ininorden efter lillplutt!

Hoppas på att han kommer liite tidigare än planerat :P


lillasyster ida

jag kan ta liam en heldag/kväll någon dag framöver, hoppas du vet att jag gör så gott det går för er!!


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Åh skönt med systrar som erbjuder sig! ==)Mina två bor på tok för långt bort:S Hoppas dom flyttar hem snart!



Nja, vettesjutton.. L har tjatat och tjatat.. är inte sådär jättesugen på att åka. trött ät bara förnamnet! Hoppas det finns ett sånt där tåg så man slipper gå runt en massa:P



PUBLICERAT: 2010-07-21, 22:12:45 | URL: http://feurdas.blogg.se/
Frida - Blivande tvåbarnsmamma

ÄLSKAR bebisshopping, hehe.. Nappar har faktiskt legat i byrån ganska länge, svårt att låta bli. Nu fattas bara en filt här=) vad tror du det är för en som ligger i magen då? Flicka eller pojke?



PUBLICERAT: 2010-07-24, 11:09:10 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: