2010-07-25
 10:14:57

Tokmys heeela helgen!!

Hu sån mysig helg vi haft!:)
Därav bloggbristen! Men de får ni ta....:)

Började med att Daniel kom hem redan natten till torsdag så när man vaknade på torsdagsmorgonen så va han redan hemma! ♥
Så på torsdagen tog jag, Daniel och Maja en dag för oss själva i Sala, utan lillebror!
Shoppade lite skolkläder till Maja och en ny ryggsäck, gick och lunchade lite och hade allmänt mysigt!

Fredagen blev lugn, med en tur till Maxi och sen filmkväll med familjen!
Kollade på Planet 51 med barnen, käkade popcorn och skrattade!

Igår lämnade vi barnen hos deras farmor sen åkte vi till Uppsala för att köpa present till Maja som fyller år snart!
Shoppade även en ny skötväska till bebisen!:)
Mötte upp Ida och Nicke oxå, det va himla trevligt eftersom jag inte träffat henne på hela veckan!
Är verkligen inte van med det....är ju van att träffa henne i princip varje dag!
Kvällen blev lugn med ännu en familjekväll, denna gång kollade vi på WALL-E!
Så himla mysigt att bara gosa med hela familjen! ♥


bild:google

Idag blir det ännu en slappdag...regnet bara öser ner! *underbart och välbehövligt*
Skulle ju bli bättre väder i veckan så några dåliga dagar kan man väl stå ut med! :)


Frida - Blivande tvåbarnsmamma

mysigt! Va blev det för skötväska? Jag måste köpa en, men vet inte vilken modell jag ska ha :(



PUBLICERAT: 2010-07-25, 12:14:19 | URL: http://feurdas.blogg.se/
ida

underbart och få träffa dig i helgen, inte helt okej med detta jobb om man tänker på hur lite jag träffar min bästaste familj! <3


Anonym

Popcorn är sååå gott



PUBLICERAT: 2010-07-28, 14:22:51 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: