2010-06-13
 18:24:49

Tid och ork?

Har man antingen det ena eller det andra?
För mig verkar det så iallafall....:)

Kanske blir bättre nu när vi har SOMMARLOV!!!

Så himla himla skönt ska det bli! :)
Har så mycket jag/vi vill göra!
Ska:
- Åka till Johanna & Gösta och ta en heldag där.
- Åka och leka med Anna & Vicce, parken zoo kanske? Busborgen?
- Åka till parken zoo flera gånger.
- Leka i sala lekpark
- Hälsa på Anna B och barnen
- Försöka hälsa på alla som vill ha besök!!
- Styra upp den där lekdejten nån dag! Nån mer som är intresserad?
- Fixa bebisens rum

Ja den där sista punkten har vi ju börjat med lite lätt!
Har börjat röjt ur alla saker, ska hiva ut dator och datorbord i veckan tänkte jag!
Sen "måste" jag till ikea och införskaffa mig nå hyllmojäng som jag kan hänga i garderoben så jag kan få in alla mina gardiner där och då kunna byta plats på skötbordet och byrån som står där nu!
Oj oj så mycket jag vill göra....NU!! :)
Måste ju även köpa nya gardiner till bebisen! Hittade så fina på textil....
Fast först av allt lär det nya golvet som vi köpte idag in! Kommer bli kanon!

Finns det nå bättre än att inreda?!?!
You gotta love it!!

Nu ska jag kika färdigt på bolibompa med mina barn, sen ska jag och Maja ha myskväll och kika på film!
Den här blir det....


Madde

Jag och mina barn hänger gärna med på lekdejten i stadsparken..Kram



PUBLICERAT: 2010-06-14, 08:30:57 | URL: http://madeleineolsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: