2010-09-27
 08:52:00

HO HO?!?

Vart tar tiden vägen!
Va ju fasiken 5 dagar sen jag bloggade!! *skäms*
Iofs så har ju vi haft sjukstuga här hemma, både Liam och Ella har varit krassliga!
Så man har ju inte haft tid (eller osk) att blogga! Men nu ska jag göra ett litet försök att uppdatera er...

Som sagt så har barnen varit sjuka, feber :(
Men Liam blev pigg efter nån dag och Ella pigga på sig efter en rejäl tarmrensning! ;)
Så i helgen blev de loppis för oss, tog Hanna och Maja på en tur till enköping där vi mötte upp bror med familj.
Fyndade lite byxor och tröjor till Maja och Liam! Även två "slit och släng" overaller för 50:- och 45:-, perfekt!
(hittade två Blixten McQueen tavlor och småbilar till Liam oxå, han blev tokglad!!)
Ella är ju inte i nå behov än för nya kläder....men de råkade bli en tröja och ett par byxor till henne, men i strl 62 så än kan hon inte ha det!
Har ju nyss vuxit i 56....min lilla brutta!

Inte klokt va hon växer! Blir ju tre veckor imorron! TRE VECKOR redan!
Fan, snart kommer hon oxå börja F-klass!
Fick en sån "aha-upplevelse" när jag släppte av Maja imorse!
"Shit, där går min lilla tjej!"
På måndagar är det bara hon som ska iväg och då har hon börjat bli avsläppt istället för att vi går med henne.
"för det gör alla stora tjejer" säger hon, min lilla tjej som blivit alldeles för stor! :)


Elin

Skönt att alla mår bättre nu. Samma lika hade vi det förra vecka. Men nu är alla krya och glada (nästan jämt). Vi kanske kan få till någon mer lekdag när det passar er. Lea vill leka LÄNGE med Maja :)

Kram Elin



PUBLICERAT: 2010-09-27, 13:10:46 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: