2011-04-12
 20:54:45

Älskar framtiden!

Är sjukt jäkla snygg nu ska ni veta!
Ida är grym på att göra mig snygg! Tur jag har henne som syster ♥
(och en jäkla tur att ha min mamma som mamma! ♥ Som inte tvekar att ta hand om mina troll medans jag får snygga till mig lite)

Pratade nyss med Daniel i telefonen. Vi kom in på sommaren, pengar, inköp och framtida projekt!
ÄLSKAR att snacka framtid med honom! Känns så tryggt och på riktigt, inte bara en massa tomma ord och blähä blaha! Utan jag vet att de vi kommer fram till kommer att ska inom en snar framtid!
Det är ofta vi planerar, klurar, pratar ich tänker ihop, älskar det!!
Det kan handla om allt mellan 1 vecka till vad vi ska göra om 3 år, så himla skönt och känna sig så säker med någon!

Älskar min man, så enkelt är det! ♥



Anonym

Kul å prata framtid:) kul å vara hos er:) ställer nog bilen hemma å går men vart exakt bor ni. Tror ni bor första vägen på höger sida uppför backen eller?



PUBLICERAT: 2011-04-12, 21:04:05 | URL: http://ljeriksson.blogg.se/
Linda

Okej. Då var jag fel ute. Då bor vi inte så långt ifrån varann:) ska försöka hitta. Messar annars. Då ses vi på torsdag vid kl 14:) kul:)



PUBLICERAT: 2011-04-12, 22:07:39 | URL: http://ljeriksson.blogg.se/
Emelie

Åh va skönt att ha någon som man kan planera med.

Daniel säger bara ja, om han ens lyssnar, när jag pratar om inredning, tapeter osv nu till nya lgh.. Jag blir så frustrerad på karln ibland. Haha!


Elin

Tackar själv för en mycket trevlig eftermiddag. Härligt i de fina vädret.



Absolut, jag(familjen) är helt klart med på en grillkväll! Låter jättemysigt!



PUBLICERAT: 2011-04-14, 20:10:29 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: