2011-04-26
 10:56:38

Dag fyra

Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör
Dag två: Nio saker om dig själv
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta
Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på
Dag fem: Sex män du tycker är riktigt snygga
Dag sex: Fem saker du gillar att göra
Dag sju: Fyra saker du tycker är väldigt avtändande
Dag åtta: Tre saker du tänder på
Dag nio: Två favoritsånger
Dag tio: En bekännelse





1. På hur jäkla lyckligt lottad jag är! Har underbara vänner, underbar familj och underbara barn!

2. Hur himla kul det är att ha träffat nytt underbart folk man kan prata och umgås med!

3. Allt jag kan göra för att mina barn ska ha det så bra som möjligt!

4. Hur jäkla underbart vårat vackra land är när våren tar det med storm!
(även när sommar/höst/vinter kommer, men just i detta nu är det våren)

5. Vad man ska göra för jäkla mat!

6. Att jag skulle vilja resa långt långt bort från alla måsten till sol och värme!

7. Om jag verkligen räcker till åt alla som behöver mig!?


Linda

De är mysigt med bebissaker. Visst får du komma å mysa. Risken finns nog att du blir väldigt sugen sj:)



PUBLICERAT: 2011-04-26, 13:18:23 | URL: http://ljeriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: