2011-04-24
 20:10:06

Helvetesmorgonen!!

Vaknade av ett DUNS och att Ella storgrät!!

Hon hade ramlat ur spjälsängen!!!!!!

Helvete hann jag tänka innan jag fick upp henne och började stortjuta!!
Hörde på gråtet att hon inte gjort sig super-illa utan va mest rädd och skärrad, men inte fan hjälpte det mig!
Jag fick sån ångest, sån jäva panik att det hänt mitt barn något!

Såg hur blodet kom ur båda näborrarna och då ökade paniken igen...fan fan fan!

Vet fasiken inte hur hon kunde ta sig ur!
När hon häver sig upp så räcker kanten upp till bröstet på henne så hon måste ha fått en schvung som hon inte va beredd på...för jag får inte ihop det!

Det absolut uppkäftigaste var att inatt när hon vaknade så tänkte jag på det;
- Fan vi måste sänka ner den på lägsta imorron innan hon kommer upp på fötterna!
(hon har bara stått på knä innan)

Daniel ringde 1177 för att höra vad man skaulle ha koll på, eftersom vi visste att vi inte behövde åka in.
Hon som svarade hade aldrig hört om en 7½ månaders som hävt sig ur spjälsängen förut!
- Hur sjutton lyckades hon med det? sa hon.
Sen sa hon även att hur sjukt det än låter så är de rätt tåliga de små!

Hon har varit pigg, glad och röjt runt precis som vanligt hela dagen så det är ingen fara med henne!
Sängen åkte ner fort som fan så nu ska jag väl kunna sova inatt!
Funderar starkt på att sätta ett galler eller nå som lock...;)



En glad dåre som tror att hon kan så mycket....♥


(kan ju tillägga att sen imorse så vill hon helst stå så mycket hon kan....galenpanna)


Frida - Mamma till två prinsar <3

Förstår precis hur det känns. Hannes ramlade också ur en gång :( stackars lilla Ella, så stor hon har blivit!!!!



PUBLICERAT: 2011-04-24, 21:53:46 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: