2011-04-06
 11:47:54

Hoppla pållen!!

(lite muntrare än inlägget under)

För tusan...har ju glömt att berätta att jag ska bli hästtjej igen!!!
Eller hästbrud har jag alltid varit men RIDtjej då...*jippie*

Har krafsat ihop ett kul gäng med brudar och lyckats få ihop en "vi kan men är väldigt ringrostiga"-ridgrupp!!
På fredag klockan 17,40 kör vi igång!! Satan så skoj det ska bli!!
*woop woop*



Har även skrapat ihop en liten utstyrsel som jag kan ha på mig. Ridbraller, strumpor, vantar, hjälm och skor (som jag hoppas jag kan ha)

Ska bli sååå kul och sååå skoj att få komma igång med mitt stora intresse, PLUS att man får motion!!


Elin

Ja, snart är det dax!! Jag har blandade känslor inför detta ska du veta :) Funderar på om jag ska ta med mig Lea så hon får titta på. Och då kan jag inte fega ur om hon är med ;)



PUBLICERAT: 2011-04-06, 19:22:27 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: