2011-04-07
 11:09:48

Mysko

Vet inte vad som hände med oss imorse!

Både jag och Maja mår mycket bättre nu! Hon fick lite juice och en smörgås och vart betydligt piggare efter det, kanske bara va nå blodsockerfall (!?)
Skit samma, läskigt va det och jag är glad att min tjej är bättre!!

Är de så här på eftermiddagen ska vi gå ut på baksidan och leka i sandlådan! Bara ytterst lite lite lite snö kvar på altanen!! Sen är allt borta från våran gård!!! *JIPPIE*
Bara vänta tills det torkar upp lite bättre i marken sen kan man röja runt precis som vanligt!
Ska nog öppna upp till kaninerna i helgen oxå, när det förhoppningsvis tinat upp och torkat lite på deras nedervåning! :)

Åh kan ni fatta att våren äntligen är här nu?! NO MORE VINTER!!!!



Jag tycker verkligen vårbilden är den absolut vackraste!!
Allt är nytt, fräsht och börjar leva igen!!


Frida - Mamma till två prinsar ♥

Skönt att hon mår bättre!!



Ja visst är det det underbart med vår. JAG ÄLKSKART!



PUBLICERAT: 2011-04-07, 13:11:11 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: