2011-04-09
 10:00:51

Succé!!!

Tror all var mer aller mindre pirriga igår inför premiär ridningen men shit va bra det gick!
Vi galoppade till och med ju!!

*whoop whopp*

Jag fick rida Mija, den nya hästen!
Superskoj, pigg och lite envis! Så man får arbeta lite...gillar såna hästar! Det ska vara en utmaning! ;)
Hoppas även på att få rida Malle, skulle vara kul och testa på den lilla filuren oxå!
Men nästa gång (som jag för övrigt ser fram emot väldigt) ska jag rida Mirja igen!




Man är ju lite stum i benen och musklerna i överkroppen ömmer lite men vad gör det!?
Det va så jävla värt det!! :)

Nu ska jag ut och röra på mig så man inte stelnar helt!


Linda

Kul att ridningen gick bra. Tycker klart att vi ska dra ihop ett gäng för massor med lek:)



PUBLICERAT: 2011-04-10, 16:41:50 | URL: http://ljeriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: