2011-04-30
 07:32:25

Underbara dag!

Vill ju först skicka ett STORT grattis till självaste Calle Kungen som fyller år i dag!
(utifall han skulle få för sig att läsa min blogg, man kan ju aldrig vara säker)

Sen vill jag fortsätta med att berätta att min lilla tjej har börjat krypa helt obehindrat! *mammas bebis*
Helst vill hon att man ska hålla henne i händerna så hon får "gå" runt, hon har börjat få lite koll på hur hon ska göra med fossingarna som far lite hit och dit! Ha ha...
(hennes bror va ju bara 8 månader när han gick på riktigt och det vil jag inte vara med om igen! Tycker de är liiiite för så för det då!)

Är så stolt över mina barn!

Ella, gör såna framsteg, Maja övar på läsningen (som förövrigt går superbra) och Liams tal blir bättre och bättre och han växer massor framför mina ögon varje dag!

Mina bebisar!


- - - - - - -


Vill ju även passa på att skryta lite i hästväg oxå!
Red ju igår efter två veckors uppehåll! Jag har ju ridit Zara ett par gånger emellan så man har ju fått övat och tränat vilket verkar ha gett lite resultat!

Red Mirja igår igen och var beredd på att få fightas lite men hon gick klockrent från start!!
De var några svängar i galoppen, men det får vi öva mer på!
Hoppas verkligen Ilse låter mig rida henne fler gånger så vi kan "teama" ihop oss ännu mer!
För fan va skoj de är och få lön för mödan!

- - - - - - -

Ikväll är det valborg och det ska vi fira med att grilla, som säkert 87 % av sveriges befolkning oxå ska göra!
Får finbesök av Elin och Krille och alla fina barn, vi ska äta mysa och sen knalla ner till brasan och kika!


Frida - Mamma till två prinsar <3

Ha ha grattis kungen!



Hannes var runt 9 månader när han gick. Han var blå överallt!!! Alldeles för tidigt tycker jag också. Misstänker att Hugo kommer gå rätt tidigt han också, hoppas inte!!!! ha nu en fin Valborg!!!



PUBLICERAT: 2011-04-30, 08:59:46 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: