2011-04-04
 10:18:12

Utmaning!!

Kör en liten list-utmaning i brist på annat!

Blivit utmanad av Thess ♥



Personfakta:
Namn:
Maria Angelica Viktoria
Kön: Japp, det har jag!
Ålder: född -83, vad är man då? 25? Nehe...28 år :/
Längd: 176 cm över havet
Smeknamn: Mamma, angelica, älskling, gumman
Hårfärg: Blond säger vissa...jag säger blond med en touch av råtta
Ögonfärg: Blååå

Har du någonsin:
Ätit sushi: Bara "gravid-sushi", men vill gärna prova riktig!
Stått på scen: Så klart!;)
Varit ihop med någon som varit otrogen: Det hoppas jag verkligen inte...
Klättrat på berg: Vet inte vad som klassas som berg men klättrade i princip på alla stenar, "berg" träd osv när man var yngre
Sett vita huset: Ett vitt hus - JA, DET Vita huset - nope

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Värme tack!
Spets eller satin: Hmm, spets då...
Svart eller rött: Rött
Regn eller snö: Oj, som att fråga om pest eller kolera! Regn - rätt mysigt när det regnar och man kan vara ute ändå utan att frysa ihjäl!
Rosor eller tusensköna: Rosor :)
Vår eller höst: VÅÅÅÅÅÅÅR!!!
Matte eller engelska: English please!

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Japp! Har turen att få kramas varje dag!!
Kommit sams med dina föräldrar: Kommit sams? Pratar man så? Mamma och jag är jämt sams nuförtiden känns det som ♥ och pappa....ja honom har jag inte pratat med på säkert 2-3 år så nej jag har inte "kommit sams" men honom inom de senaste 48 timmarna! Ha ha

Gillar du att:
Ge kramar: Kramas är mys ♥
Ge massage: Nja, beror väl på...
Gå promenader i regnet: med rätt sällskap så visst

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Trodde du "visste vad jag gjorde förra sommaren" ;) hihi
Svär du för mycket: Hell yeah!!
När duschade du senast: Va väl runt jul?
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svart
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen, men hörde nyss Judith och Judith med "snabbt, stabilt och jätte jättebra" på reklamen! En rolig liten låt det...hehe
Vad är bredvid dig just nu: Ett stycke Ella, en halväten banan a´la Liam, mobil, ett halvätet russinpaket a´la Liam och en gåstol!
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Skrivbord? Är inte det väldigt överflöd till en bärbar?
Vad var det sista du åt: Förhoppningsvis kommer jag äta mer men det SENASTE jag åt va en "gott och gräddat" med skinka på.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: ♥ Daniel
Har du en lavalampa:
Tyvärr inte, jag och Maja vill ha en ;)
Hur är vädret just nu: Inte som det borde...
Vad gjorde du igår kväll: Umgicks med min älskade lillasyster Ida ♥ och min älskade Daniel ♥ och även mina galna älskade barn ♥
Vem pratade du sist med på telefon: Daniel
Vad gör dig glad: Mina barn, min familj och alla goa vänner ♥
Vart skulle du vilja du åka: Långt lånt bort med alla mina bästa!!
Vill du ha barn: Har tre troll och det får räcka ♥
Vad ska dom heta: Ja...va sjutton heter de då? *hmm*

Min tur att utmana!!!
Hmm....

Elin J

Frida

Elin J

Evve

Linda E

Sen finns de ju fler som inte uppdaterar så ofta men ni kan väl oxå se er som utmanade?!
Typ Hanna? Katrin? Madde?


Katrin

Trott eller ej men nu har jag gjort utmaningen :)



PUBLICERAT: 2011-04-04, 11:06:30 | URL: http://kanskeendag.blogg.se/
elin J

ska bli´ :) tack för utmaningen! jag ska göra mitt bästa! :)



PUBLICERAT: 2011-04-04, 13:22:38 | URL: http://www.elin-pip.blogspot.com
Elin

Ska också göra utmaningen. Jag antar att första Elin J är jag, men den länkar till en annan sida än min ;)



PUBLICERAT: 2011-04-04, 19:36:56 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: